Vänligen notera att vår medlemsservice och medlemsrådgivning kommer att vara otillgängliga från onsdag den 8:e maj kl. 12:00 till måndag den 13:e maj kl. 09:00 på grund av helgdagar. Tack för er förståelse.

Pressrum
​Vilken vårdfråga tycker du är viktigast? Varmt välkommen till Läkarförbundets vårdmingel i Almedalen!

Heidi Stensmyren hälsar dig välkommen och vi är glada att Torbjörn Sjöström, vd på Novus, finns på plats för att berätta vilka frågor människor i Sverige tycker är allra viktigast inför valet 2018. En sak är säker - vi går mot ett vårdval. Välkommen! Datum: Tisdag 4 juli ​Tid: 16.30 - 18.00 ​Plats: Läkartidningens tält, Hamnplan H502 i Visby
Pressmeddelande

Sverige har en hälso- och sjukvård vi kan vara stolta över, men det finns även stora utmaningar. Det handlar bland annat om arbetsmiljö, tillgänglighet och inte minst kontinuitet. Vilken vårdpolitisk fråga anser du bör lyftas och diskuteras inför valet 2018?

Välkommen!

Datum: Tisdag 4 juli
Tid: 16.30 – 18.00
Plats: Läkartidningens tält, Hamnplan H502 i Visby