Årsmöte 2024

Kallelse till årsmötet 2024

Till samtliga medlemmar i Östergötlands Läkarförening

Härmed kallas Du till Östergötlands Läkarförenings årsmöte onsdagen den 7 februari 2024, med drop in från kl. 17.00 och start 17.30 i Belladonna salen, ingång 76 eller 78 på Campus US Linköping.

Anmälan krävs till årsmötet

Det kommer att bjudas på enklare mat och dryck. Det finns möjlighet att delta digitalt. Ange i anmälan om du kommer att delta fysiskt eller digitalt. Om du deltar digitalt behöver du ange en e-postadress som vi kan skicka en digital länk till. Deltar du fysiskt, ange om du har några allergier/särskild kost.

Anmälan görs till följande e-postadress: Ostergotlandslakarforening@regionostergotland.se senast den 25 januari 2024.

Skicka in motioner

Eventuella motioner ska ha kommit in till Ostergotlandslakarforening@regionostergotland.se senast två veckor före årsmötet.

Program

Mötet börjar med med drop in från kl. 17 och sedan börjar våra inbjudna gäster regiondirektör Mikael Borin och regionstyrelsens ordförande Marie Morell (M) prata 17:30. För den som inte kan delta på plats kommer man efter anmälan att få en Zoomlänk. Därefter behandlas de stadgeenliga ärendena och möjlighet ges sedan att diskutera aktuella fackliga frågor.

Välkomna!
För styrelsen