Hoppa till innehåll

Just nu så har vi tekniska problem och vissa medlemmar har svårt att komma in på Min sida. Vi arbetar på att lösa problemet så snart som möjligt.

European Society of Radiology

Medlemskap i European Society of Radiology (ESR)

Alla fullbetalande medlemmar (inte associerade medlemmar) i SFMR erbjuds fullständigt medlemskap i ESR, med bla fri tillgång till utbildningsmaterial på internet, reducerad avgift till ECR- kongressen med mera.I och med att Du är medlem i SFMR och har betalat avgiften anmäls Du automatiskt av oss som medlem i ESR. Du får då ett e-postmeddelande från ESR med användarnamn och lösenord för inloggning på ESRs hemsida.
Ingen ytterligare avgift behövs för detta då SFMR redan betalat för Ditt medlemskap.

Som medlem i ESR får Du tillgång till följande:

• Representation of your speciality on a European level
  • Reduced registration rates for ECR
  • Coverage of Article Processing Charges for accepted articles in Insights into Imaging

Free electronic access to:

MyUserArea Exclusive option to participate in:

• European Diploma: examination based on the ESR European Training Curriculum
  • All activities of the European School of Radiology (ESOR
Bli medlem i Sveriges läkarförbund
För alla läkare under hela karriären
  1. Trygghet på jobbet
  2. Unika försäkringar